1. Home
  2. Docs
  3. Documentatie UP CRM
  4. Functionalitati
  5. E-Factura

E-Factura

Pentru a utiliza E-Factura prin intermediul aplicației, în primul rand trebuie  sa fie bifat Use E factura din tabul Info Companie ⭢ Compania mea.

Apoi se merge în tabul E-factura autentificare și se completează campurile de mai jos cu datele necesare:

Pentru vizulizarea facturilor primite/trimise prin intermediul Anaf exista o fereastră numită Lista E-Factura. Avem două modalități de selecție a datei :

Pe un anumit interval de timp sau un număr fix de zile

In acest mod se regăsesc facturile primite/trimise în Lista E-Factura.

In momentul în care am emis o factură pentru un client și se doreste trimitea ei prin E -factura, se merge în fereastra Facturi, se alege factura în cauză/facturile în cauză,  se apelează butonul E-FacturaValidare Efactura Anaf.

Apoi se primește răspunsul cu privire la facturi: daca sunt valide, respectiv eroarea/erorile în cauză dacă nu sunt valide.

Dacă starea facturii este OK, se poate trimite catre Anaf apelând butonul Trimitere Anaf.

Apoi va aparea mesajul: Trimis cu succes.

Pentru a verifica starea unei facturi se apelează butonul Verificare Efactura stare Anaf.

Apoi se primeste un mesaj în funcție de starea facturii:

 

Pentru a descarca factura în cauză se apeleaza butonul Descarcare EFactura Anaf. Se va începe descarcărea unui  fișier ZIP.

Se va descărca local  fișierul ZIP.


Pentru generarea PDF-ului se va apela butonul Generare PDF, care va descărca local un fișier PDF conform facturii trimise prin intermediul ANAF.