In fereastra de lead-uri se regăsesc toate lead-urile introduse în aplicație.
In fereastra Lead-uri se regasesc următoarele coloane:
- nume lead
- nume prenume (al persoanei de contact)
- număr telefon
- nume client (dacă lead-ul s-a convertit în oportunitate, acesta apare direct ca și companie în lista de clienți)
- persoană fizică (bifă doar dacă este persoana fizică)
- oportunitate (dacă lead-ul a fost convertit în oportunitate regăsim și oportunitatea în cauză)
- hot sau nu
- status
- fază
- calificat
- parcat (în momentul în care parcăm un lead trebuie sa selectăm și motivul parcării acelui lead)
- motiv parcare
Daca dorim sa edităm ceva la nivel de lead, se pozitionează cursorul pe butonul de editare al lead-ului în cauză și se editează.
Apoi se va deschide lead-ul pentru a putea fi actualizat.
De asemenea, regăsim și următoarele butoane:
- informații complete
- persoane de contact ( apare persoanele de contact principale si cele secundare)
- califică (calificare lead)
- acțiuni
- convertește (prin acest buton se convertește lead-ul în oportunitate)
- parchează (prin acest buton se parchează lead-ul, cu mențiunea că este necesar să se completeze motivul parcării).
Adaugarea unui lead nou
Pentru a crea un lead nou se accesează butonul Adaugă un rand din fereastra Lead-uri.
Pentru a prelua datele firmei direct din M Finante se introduce codul fiscal al firmei și apoi se apelează butonul Caută.
Se vor popula toate câmpurile cu date preluate din M Finante, urmând să se completeze datele de contact împreuna cu celelalte informații.