1. Home
  2. Docs
  3. Documentatie UP CRM
  4. Functionalitati
  5. Lead-uri

Lead-uri

In fereastra de lead-uri se regăsesc toate lead-urile introduse în aplicație.

In fereastra Lead-uri se regasesc următoarele coloane:

  • nume lead
  • nume prenume (al persoanei de contact)
  • număr telefon
  • nume client (dacă lead-ul s-a convertit în oportunitate, acesta apare direct ca și companie în lista de clienți)
  • persoană fizică (bifă doar dacă este persoana fizică)
  • oportunitate (dacă lead-ul a fost convertit în oportunitate regăsim și oportunitatea în cauză)
  • hot sau nu
  • status
  • fază
  • calificat
  • parcat (în momentul în care parcăm un lead trebuie sa selectăm și motivul parcării acelui lead)
  • motiv parcare

Daca dorim sa edităm ceva la nivel de lead, se pozitionează cursorul pe butonul de editare al lead-ului în cauză și se editează.

Apoi se va deschide lead-ul pentru a putea fi actualizat.

De asemenea, regăsim și următoarele butoane:

  • informații complete
  • persoane de contact ( apare persoanele de contact principale si cele secundare)
  • califică (calificare lead)
  • acțiuni
  • convertește (prin acest buton se convertește lead-ul în oportunitate)
  • parchează (prin acest buton se parchează lead-ul, cu mențiunea că este necesar să se completeze motivul parcării).

Adaugarea unui lead nou

Pentru a crea un lead nou se accesează butonul Adaugă un rand din fereastra Lead-uri.

Pentru a prelua datele firmei direct din M Finante se introduce codul fiscal al firmei și apoi se apelează butonul Caută.

Se vor popula toate câmpurile cu date preluate din M Finante, urmând să se completeze datele de contact împreuna cu celelalte informații.